ponedjeljak, 12. rujna 2011.

Slika na poklon

Ovu sliku sam radila za poklon, a kako se radi o triptihu imala sam mali problem sa pakiranjem... Ali, problem je rješen...

 Izrezala sam karton duži i širi za koji centimetar od ukupne veličine slika, umotala ga u ukrasni papir sa zlatnim detaljima i probušila tri rupe. Kroz svaku rupu sam provukla zlatnu vrpcu s kojom sam zakačila slike, te sam vrpce sa zadnje strane svezala na mašnu. Sve sam još stavila u prozirni celofan, učvrstila klamericom, a ukrasila zlatnom vrpcom. Nadam se da će ovo nekome pomoći oko pakiranja....

2 komentara:

  1. Fantastičan triptih, a i efektno upakiran!

    OdgovoriIzbriši
  2. Slažem se s LivesArt, fantastično...a tebi hvala na savjetu oko pakiranja predmeta neuobičajenih dimenzija :)))
    Lp

    OdgovoriIzbriši