nedjelja, 18. prosinca 2011.

Oslikana dječja soba

Ovu sobu sam oslikavala svojoj kumici.... a njezini roditelji su htjeli da to bude iznenađenje, tako da sam uposlila još ljudi, kumu, koja je dizajner odjeće, pa zna crtati i slikati... zatim, njezinog muža koji je soboslikar, pa nam je bio od velike pomoći, a pomogao je i moj muž, jer ne bi bilo u redu da smo ga isključili iz naše radne akcije... I tako smo mi cijeli prošli vikend radili, ali nismo završili, bilo je napravljeno do te mjere da kumicu možemo iznenaditi.... a ovaj vikend smo još napravili konture... Vidjet ćete likove iz mnogih crtića, ali htjeli smo staviti sve što moja mala kumica voli... a započeli smo sa žirafom koja bi vam mogla biti poznata, a tu je i podsjetnik: ŽIRAFA





Broj komentara: 5:

  1. Udružili ste snage i znanje, a rezultat su ovi predivno oslikani zidovi dječje sobe...i ja bih takvu sobu :)))) Veliki pljesak za sve, a malena djevojčica se neće micati iz sobe :))))

    OdgovoriIzbriši
  2. soba je prekrasna! mislim da je kumica oduševljena! bravo!

    OdgovoriIzbriši
  3. koliko bi koštalo takvo isto oslikavanje!!?:-)

    OdgovoriIzbriši